Wednesday, December 5, 2012

Elämän juhlintaa Itsenäisyyspäivänä

Tämä vuosi (ja koko elämä) on ollut ison muutoksen aikaa minussa, minulle ja kyvylleni oppia elämään täyteläisemmin, näyttäytymään täydemmin. Se tuntuu todella hyvältä.

On ollut aikoja, kun olen tuntenut oloni kurjaksi, mutta onneksi minulla on ihania rakkaita ystäviä, jotka ovat tukeneet minua, joskus työntäen ja vetäen ojan pohjalta, joskus tarjoten tikapuita, että voin kiivetä sieltä pohjalta pois. Tie on ollut kuoppainen ja kivinen, olen saanut niin monet kuhmut kulkiessani sillä. 

On elämään mahtunut juhlaa, iloa ja kiitollisuuttakin ja syytä niihin. Elämä on niin täynnä kaikenlaista ja voin sanoa Eläneeni tähän asti ja tulen elämään eteenkin päin yhä rakastavampana ja Elämää ja sen Luojaa juhlistavana olentona.

Tämä Suomen itsenäisyyspäivä on hyvä päivä ottaa vastaan uusi minä, uudet värit ja uusi elämän täyteys ja elämän rakkaus tai elämän rakastaminen.

Olen kiitollinen rakkaista ystävistäni, sielun siskoistani ja sielun veljistäni, että he ovat kulkeneet tämänkin matkan kanssani.

No comments:

Post a Comment